При бизнес пътуването е желателно да не оставяте опаковането на багажа си за последната минута. Самият той трябва да е лек, но същевременно да съдържа всичко необходимо откъм облекло, обувки и други вещи, за да изглеждате представително на бизнес срещата и да сте добре подготвени за нея. Този момент може и да не изглежда като голямо предизвикателно, но щом започнете да опаковате, ще разберете, че всъщност е, особено ако нямате предишен опит в сферата на международните командировки.
Хората с опит обаче знаят колко е опасно да чекирате багажа си при едно такова пътуване. Все пак отивате само за няколко дни и то по работа и не може да рискувате багажа ви да се изгуби с целия ви гардероб и жизненоважната за бизнес срещата информация на лаптопа. Ето защо е разумно всичко необходимо да е винаги близо до вас в ръчния багаж. Това значи, че ще имате само една чанта/куфар, където да поберете нужните вещи.
Ако ръчния багаж ви е с размери 55х40х20 см няма да имате проблем с никоя авиокомпания, килограмите може да варират, но принципно са около 10. Най-удачно ще бъде са си вземете малък куфар на колелца, за да не ви се налага да мъкнете толкова килограми на гърба си. Недостатък тук е, че няма как да сложите костюмите си така, че да не бъдат прегънати. Като заговорихме за костюми, подходящи цветове в света на бизнеса са неутралните като черно, тъмно синьо, сиво и каки. Нужно ли е да споменем, че куфарът също трябва да има по-бизнес вид, т.е. без искрящи цветове, стегнат и солиден.
Не забравяйте и важни лични и работни документи. Най-добре е оттук нататък да си изготвите списък с вещи, които винаги ще взимате със себе си на бизнес пътуване в чужбина. Така той ще ви напомня какво ви е нужно да вземете преди всяка командировка.
Няма коментари:
Публикуване на коментар