вторник, 3 април 2012 г.

Фитнес залите

Здравейте! Вероятно читателите на блога ми сте млади и активни хора като мен Емил Попов, обичащи активния начин на живот и спорта и със сигурност днешната тема няма да ви е далечна. Става въпрос за качеството на обслужване, което предлагат фитнес залите в България и по точно за наблюдението ми върху една конкретна зала, която наскоро отвори врати в нашия квартал. Години наред ходех в една доста отдалечена от дома ми зала - и лете, и зиме. Имаше и до тоя момент в близост до нас една зала, но тя е много малка и като че ли по-подходяща за жени. Иначе уредите са качествени, явно са инвестирали, но много тясно, имаш усещането, че някой постоянно ти диша във врата, и подтискащо – залата е под земята. Та поради тия причини години предпочитах дългия преход до доста отдалечената от дома ми зала. Затова много се зарадвах, когато закачиха рекламните транспаранти на новостроящата се сграда за предстоящо откриване на фитнес зала – буквално на една пряка от дома ми. Дойде и моментът да я открият. Бях един от първите, които си купиха карта. В началото всичко беше нормално. После обаче започнаха да пускат карти на промоционални цени – 19.90 за неограничено посещение цял месец - и елате да видите какво стана. Не можеш да се разминеш по пътечките между уредите, какво ли да се вредиш за някои от най-често употребяваните уреди. И миризма на пот – страшна. Оня ден видях оферта от същата тая зала в един от колективните сайтове за пазаруване – за 25 лева месечна карта и 15 минути в турбо солариум. Не ми се мисли каква лудница ще настъпи. Излишно е да ви казвам, че вече не съм там, пак съм си на старото място.

Няма коментари:

Публикуване на коментар