неделя, 5 октомври 2014 г.

Образователните ТВ програми



Да ви кажа честно не съм от хората, които по цял ден или цяла вечер след работа гледат телевизия. Пускам телевизора за фон, докато си приготвям нещо за хапване или докато върша друго задължение из апартамента. До такава степен съм свикнал с шума около мен по цял ден, че тишината ми идва неестествена понякога.

В тази връзка нека да ви кажа, че не се заглеждам много по програмите, които излъчват по телевизията. Хвърлям им по едно око и трябва наистина да се впечатля, за да не натисна копчето off на дистанционното. 

Въпреки това обаче в последно време започнах по-често да се заглеждам в разлини образователни програми. Особено ми допадат тези, които са насочени към човешкото поведение, реакции, инстинкти, начин на мислене и т.н. Понякога наистина ми става любопитно и гледам по два или три епизода един след друг и дори повече. Особено са ми интересно предавания, в които подлагат вниманието, съсредоточеността, паметта и интелекта ни под въпрос и го тестват. 

Такъв тип програми наистина са образователни и полезни. Мисля, че биха се харесали на много хора стига да успеем да се откъснем от сериалите и плиткомислените продукции, на които често попадам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар