понеделник, 27 октомври 2014 г.

Пиърсингът и младите



Младите са си млади, те искат д изразяват себе си по някакъв начин. Спомням си и аз как през училищния ми период се опитвах да намеря себе си и виждах как през подобни „метаморфози” минаваха и много мои приятели.

Някои от тях разчитаха основно на облеклото и външния си вид, докато други търсеха по-нестандартни начини. Един от тях беше пиърсингът.

Нямам против някое момиче да пробие ухото си два пъти и на някои им стои наистина добре. Има обаче видове пиърсинг, които определено не одобрявам и особено сред по-нежната част на населението. Не случайно при татуирането трябва да си пълнолетен, за да се „жигосаш” така. Вярвам, че ако до сега няма, то подобна мярка трябва да се въведе и за дупченето на телата.

Вземете за пример обецата на пъпа. Съжалявам, дами, но ми е много неприятно да видя някоя от вас с къса блуска, паднали дънки и кристалче, което се полюшва на пъпа й. Смятам го за неприлично и дори евтино. Да не говорим, че можете да закачите блузата си на обецата и да си докарате сериозна контузия. Защо ви е?

Флешовете... До един момент са симпатични и определено придават индивидуалност, но започнат ли да стават по-дебели от диаметъра на обикновен молив, мисля, че започвате да навлизате в опасни води.

Пробиване на език, устна, вежда и т.н... не ме винете, но все са ми неприятни за гледане. Недоумявам защо му е нужно на човек да си причинява болка за нещо, което дори не го кара да изглежда по-привлекателен.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар