петък, 7 ноември 2014 г.

Да оставим проблемите зад гърба

Обзалагам се, че сте чували този съвет: Да оставим проблемите зад гърба си.

Трябва да призная, че ми харесва идеята зад думите. Аз самият съм стигнал до заключението, че не си струва да си тровим нервите с неща, които просто можем да загърбим. Има случаи, в които човек просто се нужда е от нов старт, ново презареждане или чисто и просто смяна на обстановката. Преустройване и поставяне началото на нов живот, накъде другаде и на чисто.

Имам една приятелка например. Момичето е младо и лятото завърши бакалавърското си образование. До такава степен обаче имаше нужда да се махна от всичко и всеки, че в един момент реши да замина на бригада във ферма в Англия, за да бере малини и къпини. Умно, образовано момиче, не повече от 55 кг. Как си я представяте да носи касетки с продукция и да работи на полето по цял ден?

Много се бях притеснел за нея, но след като наскоро се върна, вече съм по-спокоен. Варното е, че не остана много време там, но то й беше достатъчно, за да презареди. Имала е нужда от промяна, макар и толкова драстична в моите очи. Разбирам я, но все още ми се иска да не го беше правила точно по този начин.

Тя обаче е пример, че понякога всеки от нас има нужда да остави проблемите зад гърба си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар